Zwroty
Dla Teletorium zwroty to nie jest przykry obowiązek. Dlatego dajemy Ci możliwość zwrotu zamówionego towaru w ciągu 30 dni. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze! Poniżej znajdziesz wszystkie informacje jak skorzystać z Prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Formularz zwrotu
Zwrot towaru jest możliwy w ciągu 30 dni od jego otrzymania.
Możesz go dokonać w jeden ze sposobów:
- wypełnij interaktywny formularz odstąpienia od umowy
- wyślij e-mail z treścią oświadczenia na adres bok@teletorium.pl (wzór znajdziesz tutaj)
- prześlij oświadczenie na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem
Pakowanie
Zapakuj przesyłkę.
Pamiętaj o jej odpowiednim zabezpieczeniu przed uszkodzeniem.
Wysyłka
Dołącz podpisany formularz zwrotu oraz kopię lub oryginał dowodu zakupu.
Paczkę wyraźnie oznacz dopiskiem „ZWROT” na zewnątrz opakowania.
Paczkę wyślij samodzielnie na adres:
Teletorium.pl – zwrot ecommerce
Ul. Krakowska 119
50-428 Wrocław
Zwrot należności
Po otrzymaniu towaru i akceptacji zgłoszenia dokonamy zwrotu pieniędzy na Twoje konto.
Przelew zostanie wykonany na podany w formularzu numer rachunku bankowego maksymalnie w ciągu 14 dni.
Odstąpienia od umowy zawartej na odległość (wyciąg z regulaminu)
- Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
- Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę w załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: https://teletorium.pl/zwroty-i-reklamacje/.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem w formie elektronicznej na adres e-mail: bok@teletorium.pl lub pisemnej na adres: Teletorium Sp. z o.o., Sklep teletorium.pl, ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław. Oświadczenie to może również zostać wysłane w przesyłce wraz ze zwracanym towarem. W przypadku formularza złożonego za pośrednictwem e-mail Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi jego otrzymanie na trwałym nośniku.
- Zwracany towar należy przesłać na adres: Teletorium.pl – zwrot ecommerce, ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław z wyraźnym oznaczeniem „ZWROT” na zewnątrz opakowania.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
- Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
- W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 13 zł (według cennika detalicznego Poczty Polskiej dla paczki pocztowej ekonomicznej).
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu m. in. do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.