lock_outline Logowanie
assignment_ind Rejestracja

VENDING




Teletorium.pl prowadzi sprzedaż akcesoriów GSM także poprzez automaty vendingowe umieszczone na terenie całej Polski (galerie handlowe, dworce autobusowe i kolejowe, lotniska). Tutaj znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje.


DOWÓD ZAKUPU

Nasz automat nie wydaje drukowanego paragonu (patrz: podstawa prawna poniżej). Jednak zgodnie z polskim prawem potwierdzeniem dokonania transakcji jest także rejestr płatności kartą. Dodatkowo podczas zakupu na ekranie automatu znajdziesz podsumowanie swojej transakcji, które jest równoważne z paragonem - możesz zrobić jego zdjęcie.

Jesli chcesz fakturę VAT - wyślij na adres mailowy bok@teletorium.pl dane przedsiębiorstwa, datę zakupu oraz listę zakupionych produktów.


GWARANCJA

Wszystkie sprzedawane w automacie produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją.


REKLAMACJA

Klienci mają możliwość złożenia reklamacji poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres bok@teletorium.pl lub listu tradycyjnego na adres: Teletorium Sp. z o.o., dział e-commerce, ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław z wyraźnym oznaczeniem „REKLAMACJA”

Wygodnym sposobem na złożenie stosownego oświadczenia jest skorzystanie z formularza interaktywnego, który dostępny jest pod poniższym linkiem:


Pobierz formularz reklamacyjny

(formularz w edytowalnym pliku PDF - zapisz na dysku, wypełnij i prześlij go do nas mailem na adres: bok@teletorium.pl lub dołącz do reklamowanego towaru)


AWARIA AUTOMATU

Awarie urządzenia lub nieprawidłowe działanie prosimy zgłaszać od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod nr telefonu 601 977 601 lub mailowo na adres bok@teletorium.pl
W zgłoszeniu prosimy zamieścić następujące elementy:
- miejsce i datę zdarzenia
- opis problemu
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej


PODSTAWA PRAWNA

Rozporządzenie Ministra Finansów, projekt z dnia 21.09.2016 r.


Załącznik do rozporządzenie wymienia czynności zwolnione z obowiązku ewidencjonowania, w tym w punkcie 41 (str 3 dokumentu): „Dostawa produktów (rzeczy) dokonywana przy użyciu urządzeń służących do automatycznej sprzedaży, które w systemie bezobsługowym przyjmują należność wydają towar.” oraz punkt 42 (strona 4 dokumentu) „Usługi świadczone przy użyciu urządzeń, w tym wydających bilety, obsługiwanych przez klienta, które również w systemie bezobsługowym przyjmują należność: 1) w bilonie lub banknotach, ub ) innej formie (bezgotówkowej), jeżeli z ewidencji i dowodów dokumentujących transakcję jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie transakcji zapłata dotyczyła.”