Etui, telefony i akcesoria GSM

lock_outline Logowanie
assignment_ind Rejestracja

Reklamacje

Klienci mają możliwość złożenia reklamacji poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres bok@teletorium.pl lub listu tradycyjnego na adres: Teletorium Sp. z o.o., dział e-commerce, ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław z wyraźnym oznaczeniem „REKLAMACJA”

Wygodnym sposobem na złożenie stosownego oświadczenia jest skorzystanie z formularza interaktywnego, który dostępny jest pod poniższym linkiem:


Pobierz formularz reklamacyjny

(formularz w edytowalnym pliku PDF - zapisz na dysku, wypełnij i prześlij go do nas mailem na adres: bok@teletorium.pl lub dołącz do reklamowanego towaru)


Reklamacja z tytułu gwarancji

Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym objęte są gwarancją producenta. Czas tej gwarancji oraz warunki przebiegu procesu reklamacyjnego określane są w dokumencie gwarancyjnym producenta lub na jego stronie internetowej. Aby zgłosić reklamację z tytułu gwarancji, klient może zgłosić się do autoryzowanego centrum serwisowego lub do producenta. Możliwe jest również zgłoszenie reklamacji do nas, jako pośrednika między użytkownikiem, a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej.


W celu przyśpieszenia procesu rozpatrywania reklamacji z tytułu gwarancji, zachęcamy Państwa do korzystania z autoryzowanych serwisów producentów.

Dane teleadresowe autoryzowanych serwisów znajdziesz tutaj


Reklamacja z tytułu rękojmi

Jeśli klient uważa, że zakupiony przez niego towar jest niezgodny z opisem lub jest uszkodzony, może złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Możliwe jest ubieganie się o obniżenie wartości produktu, jego naprawę lub wymianę. W takim wypadku należy złożyć reklamację poprzez formularz, drogą mailową lub pocztą tradycyjną ze wskazaniem na czym polega niezgodność produktu z umową. Ważne jest również wskazanie czy towar ma zostać naprawiony czy wymieniony na nowy. Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona, klient powinien także dostarczyć reklamowany towar pod adres: Teletorium Sp. z o.o., Sklep teletorium.pl, ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław. Koszt dostarczenia towaru do Teletorium ponosi Kupujący. Koszt ten jest zwracany po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji do maksymalnej wysokości aktualnej ceny paczki pocztowej ekonomicznej Poczty Polskiej (około 13 zł).


Reklamacja dostaw

Wysyłane przez nas produkty są zawsze dobrze zabezpieczone. Przy odbiorze paczki należy jednak dokładnie sprawdzić czy przesyłka nie jest w żaden sposób uszkodzona, a także jeszcze przy kurierze upewnić się, że produkt jest w stanie nienaruszonym. Dopiero wtedy klient powinien podpisać potwierdzenie odbioru.

W razie stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia paczki, klient ma prawo odmówić jej przyjęcia. Jeśli natomiast po otwarciu przesyłki okaże się, że produkt jest wadliwy, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody.

Jeśli wada została stwierdzona po tym, jak kurier odjechał, należy się z nim skontaktować i poprosić o ponowny przyjazd w celu spisania protokołu. Klient ma na to 7 dni od daty przyjęcia przesyłki. O fakcie uszkodzenia przesyłki lub produktu należy również powiadomić sklep, dzięki czemu przebieg reklamacji będzie sprawniejszy.